Sobre mi



AtentamenteSuya es una marca de bisutería y complementos en papel.

La diversidad y la calidad de los materiales con las que han sido elaboradas cada una de las piezas, unido al proceso de elaboración totalmente artesanal, las convierte en piezas únicas, llenas de encanto y de personalidad que transmiten la pasión y dedicación con las que han sido creadas

Todas las piezas que encontrareis aquí están realizadas con materiales originales y de calidad para hacerlas únicas. Son piezas nacidas de un momento muy especial o de uno de la nada para darle una forma, un color... para hacerlas irrepetibles y muy especiales.

Diseñar suenos me apasiona!!! Si tienes una idea, propuesta, encargo, le daremos forma o si simplemente quieres saludarme, me encantará!!!











Hoooola!!

http://vimeo.com/49066254

dimecres, 18 d’agost del 2010

Ummm, vacances...

Tot i que sempre em sembla poc, he aprofitat moltíssim aquestes setmanetes de vacances per acabar d'una vegada el bloc (uf, m'ha costat lo inimaginable!!!), he acabat peces que tenia començades de fa temps i n'he dissenyat de noves, però sobre tot estic contenta perquè, de cara a la tardor, ja he començat a embastar una petita i molt modesta col·lecció de bosses i moneders de feltre combinats amb diferents textures moníssims, també estic treballant en bisuteria i m'estan sortint uns collarets, ummmm, m'encanten!!! Que hi farem, soc impacient per naturalessa, així que em moro d'impaciència per ensenyar-ho  tot però, de moment, encara estic treballant en les idees i els patrons, així que no puc avançar molt més... tic, tac, tic, tac...
D'aquí a poc tornaré a la city i a amb això tornarà la normalitat, els horaris, les obligacions, etc, espero però, poder-me organitzar-me millor, soc la única????  i trobar el temps necessari per fer-ho tot, ara que he agafat embrenzida no vull parar de fer coses..., tinc tantes idees!!! Però mentre no arribi el temut moment, gaudiré tot el que pugui d'aquests últims dies de vacances per continuar descobrint coses, nous blocs, visitar botigues fetiche per mi com ara CotéSudReus (tal i com m'imaginava, em va encantar la botiga, però encara molt més la Sònia. Espero tornar-hi aviat!!!), gaudir de la platja (a veure si finalment fa bo), de la familia, els amics i del meu amor, que sempre m'acompanya i m'anima a continuar lluitant per aquest projecte.  Gràcies!!!

1 comentari: