Sobre mi



AtentamenteSuya es una marca de bisutería y complementos en papel.

La diversidad y la calidad de los materiales con las que han sido elaboradas cada una de las piezas, unido al proceso de elaboración totalmente artesanal, las convierte en piezas únicas, llenas de encanto y de personalidad que transmiten la pasión y dedicación con las que han sido creadas

Todas las piezas que encontrareis aquí están realizadas con materiales originales y de calidad para hacerlas únicas. Son piezas nacidas de un momento muy especial o de uno de la nada para darle una forma, un color... para hacerlas irrepetibles y muy especiales.

Diseñar suenos me apasiona!!! Si tienes una idea, propuesta, encargo, le daremos forma o si simplemente quieres saludarme, me encantará!!!











Hoooola!!

http://vimeo.com/49066254

dilluns, 17 de desembre de 2012

AtentamenteSuya en TV3

   ♥♥
Divendres passat el programa "els matins" de TV3 va dedicar-nos uns minuts per parlar de  LaFabricaSingular i mostrar una petita sel·lecció d'alguns dels dissenys que es podrien trobar aquest cap de setmana passat.
Entre els dissenys  sel·leccionats,  van escollir tres dissenys meus: una bonica caseta d'ocells, un collaret de la col·lecció "les parisines" i el meu últim maletí de cartró mida XL
M'emociona mirar enrera i veure el camí recorregut i la sensació de la feina ben feta!!!

Els matins TV3- LAFABRICASINGULAR  - minut 22.04

♥♥
El viernes pasado el programa "els matins" de TV3 nos deció unos minutos para hablar de LaFabricaSingular y mostrar una pequeña selección de algunos de los diseños que se podrían encontrar este pasado fin de semana.
Entre los diseños seleccionados, escogieron tres de mis diseños: una bonita casita de pajaros, un collar de la colección "les parisines" y mi último maletín de cartrón, medida XL
Me emocina mirar atrás y ver el camino recorrido y la sensación del trabajo bien hecho!!!  
  

4 comentaris:

  1. Moltes felicitats guapa!! això va endavant! la meva germana va quedar molt contenta del taller!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hoola Vero, ostres si i quina il·lusió que fos ta germana!!! i a sobre em va escriure des de Vietnam per demanar plaça al taller, jajajja. Me n'alegro molt que li agradés el taller, espero que ens veiem aviat de nou!!!
      Molts petons maaca

      Elimina
  2. Moltes felicitats!! Em va agradar molt la teva feina :)

    ResponElimina
  3. Hola Sara, moltes gràcies!!
    En mi també m'agrada't molt el teu treball en pachtwork. Fins aviat!!

    ResponElimina